Teraz jest 2016-05-01, 20:21


Kody błędów OBD

Moderatorzy: Michau, Pstry, Marcin, Binio

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Pegazbdg

Przyjaciel

  • Posty: 307
  • Dołączył(a): 2008-04-29, 21:42
  • Lokalizacja: Bydgoszcz Fordon
  • Imię: Damian
  • Silnik: --- wybierz ---
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie

Kody błędów OBD

Post2008-07-19, 10:13

; Opel Astra-G 98-02 X20DTL, Diesel EDC

P0100
- Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza
- Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza
- Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
- Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza
- Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza
P0105
- Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
- Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
- Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania
- Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0110
- Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału
- Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału
- Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem
P0115
- Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika
- Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0190
- Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa)
- Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie)
- Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie)
P0195
- Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego
- Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego
- Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0340
- Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej
P0400
- za mocne wejście obwodu recyrkulacji gazu wydechowego
- Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0500
- Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu
- Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0530
- Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
- Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
- Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem
- Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
- Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
- Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji
P0560
- Za niskie wejście napięcia systemu
- Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ)
P0602
- Błąd w programowaniu modułu sterującego
- Błąd w wersji programowej modułu sterującego
P0606
- Wadliwe działanie modułu sterującego 1
- Wadliwe działanie modułu sterującego 2
P0607
- Wadliwe działanie modułu sterującego 1
P0703
- Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych
- Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał)
P0704
- Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła
P0725
- Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika
- Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty)
P1100
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1110

- Za mocne wejście zmiennego powietrza wlotowego/zmiennego zawirowania (Diesel)
- Zmienne powietrze wlotowe/Zmienne zawirowanie (Diesel) przerwany obwód
P1125
- Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
- Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
- Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1173
- Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju
- Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego
- Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy
- Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa
P1180
- Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa
- Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie
P1220
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1335
- Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modułu Sterującego
P1345
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1515
- Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału
- Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału
- Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału
- Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału
- Sensor pozycji pedału błąd włącznika położenia jałowego
- Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza
- Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców
- Sensor pozycji pedału błąd ogólny
P1530
- Za mocne wejście obwodu pierwotnego przekaźnika odcięcia kompresora A/C
- Otwarty obwód pierwotny przekaźnika odcięcia kompresora A/C
P1560
- Za wysokie wejście napięcia systemu
- Za niskie wejście napięcia systemu
- Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie
P1600
- Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
P1601
- Za wysoka temperatura obudowy ECU
P1604
- Błąd w programowaniu modułu sterującego
- Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
- Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
- Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe
- Wadliwe działanie modułu sterujacego 3
P1610
- Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
- Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
- Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
- Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
- Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1620
- Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
- Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
P1625
- Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie
- Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za późno
P1630
- Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa
- Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1631
- Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 1
- Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 2
- Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 3
- Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 4
- Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 5
- Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 6
- Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 7
P1635
- Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
- Otwarty obwód urządzenia żarzącego
- Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
P1650
- CAN: urządzenie odłączone
- CAN: urządzenie zawieszone
P1651
- CAN odbiera błąd
- Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN
P1660
- otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa
- Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa
- Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia paliwa
- Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny
- Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa
P1690
- Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL)
- Otwarty obwód Lampki Ostrzegawczej (MIL)
P1694
- Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej
- Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia

GRZEGORZ

2008-07-19, 10:39

Offline
Avatar użytkownika

MAYDAY

Forumowicz

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): 2008-05-09, 05:12
  • Lokalizacja: Kalisz

Post2008-07-19, 10:39

dzieki przyda sie bo za tydzien jade na kompa :D
Offline
Avatar użytkownika

artone

Forumowicz

Post2008-07-19, 15:04

a masz to 1.7 TD ?:)
Offline
Avatar użytkownika

Pegazbdg

Przyjaciel

  • Posty: 307
  • Dołączył(a): 2008-04-29, 21:42
  • Lokalizacja: Bydgoszcz Fordon
  • Imię: Damian
  • Silnik: --- wybierz ---
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie

Post2008-07-22, 17:30

tylko to znalazłem... :|
Offline
Avatar użytkownika

STT

Forumowicz

  • Posty: 55
  • Dołączył(a): 2009-01-29, 18:07
  • Lokalizacja: z kątowni

Post2009-04-30, 17:26

TO i JA się dorzucę <jupi2>

Opel Astra-G 00-04 Y20DTL(H), Diesel EDC15M



P0100 Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07
P0100 Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07
P0100 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-07
P0100 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-07
P0100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0100 Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07
P0100 Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07
P0105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału C-07
P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału C-07
P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem C-07
P0115 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika C-09
P0115 Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika C-09
P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P0190 Usterka mechniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa) C-16
P0190 Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie) C-16
P0190 Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie) C-16
P0195 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-10
P0195 Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-10
P0195 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P0195 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P0340 Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej C-16
P0400 za mocne wejście obwodu recyrku- lacji gazu wydechowego C-18
P0400 Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-18
P0400 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0400 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0500 Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu B-13
P0500 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-13
P0500 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-13
P0530 Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem Układ klimatyzacji B-05
P0530 Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0560 Za niskie wejście napięcia syste- mu C-03
P0560 Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ) C-03
P0602 Błąd w programowaniu modułu sterującego C-02
P0602 Błąd w wersji programowej modułu sterującego C-02
P0606 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02
P0606 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02
P0607 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02
P0703 Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych C-11
P0703 Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał) C-11
P0704 Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła C-12
P0725 Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika C-13
P0725 Brak sygnału obwodu wejścia sen- sora prędkości silnika C-13
P0725 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0725 Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty) C-13
P1100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-02
P1105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-02
P1110 Za mocne wejście zmiennego po- wietrza wlotowego/zmiennego za- wirowania (Diesel) C-19
P1110 Zmienne powietrze wlotowe/Zmienne zawirowanie (Diesel) przerwany obwód C-19
P1125 Za mocne wejście zaworu elektro- magnetycznego ciśnienia ładowania C-17
P1125 Otwarty obwód zaworu elektromag- netycznego ciśnienia ładowania C-17
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju C-10
P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego C-09
P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy C-16
P1173 Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa C-16
P1180 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa C-16
P1180 Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie C-16
P1220 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P1335 Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modu- łu Sterującego C-16
P1345 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P1515 Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06
P1515 Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06
P1515 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06
P1515 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06
P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącz- nika położenia jałowego C-06
P1515 Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza C-06
P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców C-06
P1515 Sensoe pozycji pedału błąd ogólny C-06
P1530 Za mocne wejście obwodu pierwot- nego przekaźnika odcięcia kompresora A/C Układ klimatyzacji B-10
P1530 Otwarty obwód pierwotny przekaź- nika odcięcia kompresora A/C Układ klimatyzacji B-10
P1560 Za wysokie wejście napięcia systemu C-04
P1560 Za niskie wejście napięcia syste- mu C-04
P1560 Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie C-04
P1600 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02
P1601 Za wysoka temperatura obudowy ECU C-02
P1604 Błąd w programowaniu modułu sterującego C-02
P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02
P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02
P1604 Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe C-02
P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 3 C-02
P1610 Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu Blokada Rozruchu B-07
P1611 Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa Blokada Rozruchu C-02
P1612 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
P1613 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem Blokada Rozruchu C-06
P1620 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02
P1620 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02
P1625 Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie C-04
P1625 Przekaónik dopływu mocy wyłączony za późno C-04
P1630 Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa C-16
P1630 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 1 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 2 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 3 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 4 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 5 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 6 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 7 C-16
P1635 Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego C-20
P1635 Otwarty obwód urządzenia żarzące- go C-20
P1635 Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego C-20
P1650 CAN: urządzenie odłączone C-16
P1650 CAN: urządzenie zawieszone C-16
P1651 CAN odbiera błąd C-16
P1651 Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN C-16
P1660 otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa C-16
P1660 Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa C-16
P1660 Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia pa- liwa C-16
P1660 Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia pa- liwa C-16
P1660 Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny C-16
P1660 Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa C-16
P1690 Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL) C-23
P1690 Otwarty obwód Lampki Ostrzegaw- czej (MIL) C-23
P1694 Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej C-24
P1694 Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia



Opel Astra-G 00-04 Y17DT, Diesel HDRC


P0100
-? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza
-? Za niskie napięcie przepływom. powietrza
-? Niewłaściwy sygnał w obwodzie czujnika przepływu powietrza
P0105
-? Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Obwód sensora ciśnienia ładowania Zakres/Działanie
P0110
-? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego
-? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
P0180
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa
-? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury paliwa
P0216
-? Za wysokie napiecie w obwodzie sterujacym rozpoczeciem wtrysku
-? Za niskie napiecie w obwodzie sterujacym rozpoczeciem wtrysku
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0251
-? Nieprawidłowa funkcja zaworu przelewowego (pompa wtryskowa)
P0335
-? Brak sygnału obr/min z silnika
-? Nieprawidłowy sygnał obr/min
P0370
-? Niewlasciwy sygnal czujnika polozenia pompy
-? Niewlasciwy sygnal czujnika polozenia pompy
P0380
-? Za wysokie napiecie w Urzadzeniu nagrzewania wstepnego
-? Za niskie napiecie Urzadzenia nagrzewania wstepnego
-? Błąd ogólny urządzenia nagrzewania wstępnego
P0381
-? Za wysokie napiecie obwodu kontrolki czasu nagrzewania wstepnego
-? Za niskie napiecie obwodu kontrolki czasu nagrzewania wstepnego
P0400
-? Za wysokie napięcie zaworu EGR
-? Za NISKIE napięcie zaworu EGR
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0480
-? Przekaznik wentylatora 1, sygnal za wysoki
-? Za słaby sygnał przekaźnika 1 wentylatora / obwód otwarty
P0481
-? Za wysokie napięcie przekaźnika 2 wentylatora
-? Za słaby sygnał przekaźnika 2 wentylatora / obwód otwarty
P0500
-? Obwód sensora prędkości pojazdu Zakres /Działanie
-? Brak sygnalu obwodu czujnika predkosci pojazdu
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu sensora prędkości pojazdu
P0505
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0530
-? Obieg prądowy czujnika ciśnienia płynu chłodzącego systemu klimatyzacji - za silne wejście
-? Obieg prądowy czujnika ciśnienia płynu chłodzącego systemu klimatyzacji - za słabe wejście
P0571
-? Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego systemu hamulcowego
-? Przerwany obwód włącznika hamulców
P0601
-? Suma kontrolna pamieci modulu sterujacego
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
-? Wariant konfiguracji nie zaprogramowany
-? Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazdu
P0704
-? Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła
P1105
-? Za wysokie napięcie barometru
-? Za niskie napięcie barometru
-? Nieprawidłowy sygnał barometru
P1120
-? Za wysokie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu
-? Za niskie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu
-? Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu
P1122
-? Za wysokie napiecie na 2 czujniku pozycji pedalu gazu
-? Za niskie napiecie na 2 czujniku pozycji pedalu gazu
-? Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu
P1125
-? Za wysokie napiecie obwodu elektrozaworu cisnienia ladowania
-? Za niskie napiecie obwodu elektrozaworu cisnienia ladowania
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1173
-? Za wysoka temperatura silnika
P1195
-? Za niskie napięcie przełącznika ciśnienia oleju
-? Za wysokie napięcie przełącznika ciśnienia oleju
P1530
-? Za wysokie napięcie przekaźnika A/C
-? Za niskie napięcie przekaźnika A/C
P1540
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1620
-? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #1
-? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #1
P1625
-? Glówny przekaznik Za wysokie napiecie na wyjsciu
-? Glówny przekaznik Za niskie napiecie na wyjsciu
-? Glówny przekaznik zablokowany w pozycji zamknietej
-? Glówny przekaznik zablokowany w pozycji otwartej
P1630
-? Za wysokie napiecie zaworu przelewowego (Pompa Wtryskowa)
-? Za niskie napiecie zaworu przelewowego (Pompa Wtryskowa)
P1631
-? Za wysokie napiecie przekaznika zaworu przelewowego
-? Za niskie napiecie przekaznika zaworu przelewowego
-? Zawór przelewowy, przekaźnik zablokowany w poz. zamkniętej
-? Zawór przelewowy, przekaźnik zablokowany w poz. otwartej
P1635
-? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #2
-? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #2
P1651
-? Pompa wtryskowa Blad komunikacji EEPROM
-? Nieprawidlowe dzialanie pompy wtryskowej Blad EEPROM
P1680
-? Za wysokie napiecie w wyjsciowym obwodzie temperatury plynu chlodzacego
-? Sygnal wyjsciowy temperatury plynu chlodzacego Za niskie napiecie
P1690
-? Wysokie napięcie lampki kontrolnej silnika
-? Za niskie napięcie lampki kontrolnej silnika


Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F)


P0105
-? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie
-? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie
P0110
-? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego
-? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
P0120
-? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
-? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
P0130
-? O2 Sensor otwarty obwód
P0135
-? Ogrzewanie czujnika O2, za silne napięcie
-? Ogrzewanie czujnika O2, za słabe napięcie
P0170
-? Bogaty wydech
-? Ubogi wydech
P0200
-? Za wysokie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa
-? Za niskie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa
P0230
-? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju
-? Za niskie napięcie przekaźnika pompy oleju
P0325
-? Obwód sygnału spalania stukowego
P0335
-? Nieprawidłowy sygnał obr/min
P0340
-? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego
P0351
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za wysokie
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie
P0352
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za wysokie
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie
P0400
-? Liniowy system recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P0443
-? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
P0480
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik wentylatora niskoobrotowego, za słabe napięcie
P0481
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za słabe napięcie
P0500
-? Brak sygnału szybkości pojazdu
P0505
-? Regulacja biegu jałowego
P0560
-? Za wysokie napięcie akumulatora
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
P0607
-? Moduł zapobiegania spalaniu stukowemu; Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P0650
-? Za wysokie napięcie lampki kontrolnej
-? Za niskie napięcie lampki kontrolnej (Sprawdzić światełko)
P1231
-? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa
P1405
-? Pozycja liniowy systemu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P1530
-? Za wysokie napięcie przekaźnika odcinającego A/C
-? Za niskie napięcie przekaźnika odcinającego A/C
P1540
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
P1604
-? Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1605
-? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1622
-? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa
P1813
-? Za niskie napięcie regulacji momentu obrotowego
-? Ustawiczna regulacja momentu obrotowego


Opel Astra-G X16SZR 98-00, Multec (F), kody błędów

P0105
-? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie
-? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
P0120
-? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
-? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
P0130
-? O2 Sensor otwarty obwód
P0170
-? Bogaty wydech
-? Ubogi wydech
P0200
-? Za wysokie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa
-? Za niskie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa
P0230
-? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju
-? Za niskie napięcie przekaźnika pompy oleju
P0325
-? Obwód sygnału spalania stukowego
P0335
-? Nieprawidłowy sygnał obr/min
P0351
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za wysokie
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie
P0352
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za wysokie
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie
P0400
-? Liniowy system recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P0443
-? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
P0480
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik wentylatora niskoobrotowego, za słabe napięcie
P0481
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za słabe napięcie
P0500
-? Brak sygnału szybkości pojazdu
P0505
-? Regulacja biegu jałowego
P0560
-? Za wysokie napięcie akumulatora
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
P0607
-? Moduł zespołu zapobiegania spalaniu stukowemu; Wymienić ECU
P1231
-? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa
P1405
-? Pozycja liniowy systemu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P1530
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za silne napięcie
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za słabe napięcie
P1540
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
P1604
-? Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1605
-? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1622
-? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa
P1640
-? Moduł sterownika czterokanałowego (QDM)
P1813
-? Za niskie napięcie regulacji momentu obrotowego
-? Ustawiczna regulacja momentu obrotowego


Opel Astra-G 98-02 X20DTL, Diesel EDC 15M, kody błędów


P0100
-? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza
P0105
-? Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0110
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem
P0115
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika
-? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0190
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa)
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie)
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie)
P0195
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego
-? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0340
-? Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej
P0400
-? za mocne wejście obwodu recyrkulacji gazu wydechowego
-? Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0500
-? Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0530
-? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem
-? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji
P0560
-? Za niskie wejście napięcia systemu
-? Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ)
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
-? Błąd w wersji programowej modułu sterującego
P0606
-? Wadliwe działanie modułu sterującego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterującego 2
P0607
-? Wadliwe działanie modułu sterującego 1
P0703
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał)
P0704
-? Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła
P0725
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika
-? Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty)
P1100
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1110

-? Za mocne wejście zmiennego powietrza wlotowego/zmiennego zawirowania (Diesel)
-? Zmienne powietrze wlotowe/Zmienne zawirowanie (Diesel) przerwany obwód
P1125
-? Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
-? Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1173
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy
-? Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa
P1180
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa
-? Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie
P1220
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1335
-? Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modułu Sterującego
P1345
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1515
-? Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału
-? Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału
-? Sensor pozycji pedału błąd włącznika położenia jałowego
-? Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza
-? Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców
-? Sensor pozycji pedału błąd ogólny
P1530
-? Za mocne wejście obwodu pierwotnego przekaźnika odcięcia kompresora A/C
-? Otwarty obwód pierwotny przekaźnika odcięcia kompresora A/C
P1560
-? Za wysokie wejście napięcia systemu
-? Za niskie wejście napięcia systemu
-? Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie
P1600
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
P1601
-? Za wysoka temperatura obudowy ECU
P1604
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
-? Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 3
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1620
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
P1625
-? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie
-? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za późno
P1630
-? Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1631
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 1
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 2
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 3
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 4
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 5
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 6
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 7
P1635
-? Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
-? Otwarty obwód urządzenia żarzącego
-? Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
P1650
-? CAN: urządzenie odłączone
-? CAN: urządzenie zawieszone
P1651
-? CAN odbiera błąd
-? Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN
P1660
-? otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa
-? Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa
-? Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia paliwa
-? Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny
-? Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa
P1690
-? Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL)
-? Otwarty obwód Lampki Ostrzegawczej (MIL)
P1694
-? Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej
-? Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia


Opel Astra-G 98-02, X18XE1, Simtec 70

P0100
-? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza
-? Za niskie napięcie przepływom. powietrza
P0110
-? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego
-? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Nieprawidłowy sygnał temperatury chłodziwa
P0120
-? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
-? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
P0130
-? Za wysokie napięcie obwodu sensora O2
-? Za niskie napięcie obwodu sensora O2
P0131
-? Zasięg/Działanie sensora O2
P0135
-? Za wysokie napięcie O2 Sensor grzania
-? Za niskie napięcie O2 Sensor grzania
P0170
-? O2 Sensor bogaty wylot
-? O2 sensor ubogi wydech
P0201
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 1
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 1
-? Otwarty obwód zaworu 1 wtryskiwacza
P0202
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 2
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 2
-? Otwarty obwód zaworu 2 wtryskiwacza
P0203
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 3
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 3
-? Otwarty obwód zaworu 3 wtryskiwacza
P0204
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 4
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 4
-? Otwarty obwód zaworu 4 wtryskiwacza
P0230
-? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju
-? Otwarty obwód przekaźnika pompy paliwa
P0325
-? Sygnał spalania stukowego brak sygnału
P0335
-? Czujnik wału korbowego, przerwany obieg prądowy
-? Nieprawidłowy sygnał obr/min
P0340
-? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego
-? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego
P0351
-? Nieprawidłowy sygnał, cyl. 1
P0352
-? Nieprawidłowy sygnał, cyl. 2
P0353
-? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 3
P0354
-? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 4
P0403
-? Za wysokie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Za niskie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Przerwany obwód zaworu EGR
P0443
-? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Solenoid odpowietrzania zbiornika paliwa, przerwany obieg prądowy
P0480
-? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, za silne napięcie obiegu prądowego
-? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, przerwany obieg prądowy
P0481
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik, wentylator wysokoobrotowy, przerwany obieg prądowy
P0500
-? Nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu
P0505
-? Za wysokie napięcie regulacji biegu jałowego
-? Za niskie napięcie regulacji biegu jałowego
P0560
-? Za wysokie napięcie akumulatora
-? Za niskie napięcie akumulatora
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
P0650
-? Za wysokie napięcie lampki probierczej
-? Za niskie napięcie lampki kontrolnej
P1110
-? Rura ssąca zawór 1 za wysokie napięcie
-? Zawór 1 rury ssącej napięcie za niskie
P1326
-? Cylinder 1 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1327
-? Cylinder 2 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1328
-? Cylinder 3 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1329
-? Cylinder 4 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1405
-? Za wysokie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Za niskie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P1510
-? Za wysokie napięcie przełącznika biegu jałowego
-? Za niskie napięcie przełącznika biegu jałowego
P1515
-? Wartość rzeczywista elementu nastawczego biegu jałowego, za silny sygnał
-? Wartość rzeczywista elementu nastawczego biegu jałowego, przerwany obieg prądowy
P1530
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za silne napięcie
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za słabe napięcie
P1540
-? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał
-? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za silny sygnał
-? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za słaby sygnał
-? PWM systemu klimatyzacji - nieważny sygnał
-? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał
P1571
-? PWM Traction Control, nieważny sygnał
P1600
-? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1813
-? Nierpawidłowy sygnał obiegu prądowego regulacji momentu obrotowego
-? Za długa interakcja przemiennika momentu obrotowego


Opel Astra-G 98-00, X20XEV, Simtec 70

P0100
-? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza
-? Za niskie napięcie przepływom. powietrza
P0110
-? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego
-? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
P0120
-? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
-? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
-? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy
-? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy
P0130
-? Za wysokie napięcie obwodu sensora O2
-? Za niskie napięcie obwodu sensora O2
P0131
-? Zasięg/Działanie sensora O2
P0135
-? Za wysokie napięcie O2 Sensor grzania
-? Za niskie napięcie O2 Sensor grzania
P0201
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 1
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 1
-? Otwarty obwód zaworu 1 wtryskiwacza
P0202
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 2
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 2
-? Otwarty obwód zaworu 2 wtryskiwacza
P0203
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 3
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 3
-? Otwarty obwód zaworu 3 wtryskiwacza
P0204
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 4
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 4
-? Otwarty obwód zaworu 4 wtryskiwacza
P0230
-? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju
-? Otwarty obwód przekaźnika pompy paliwa
P0325
-? Sygnał spalania stukowego brak sygnału
-? Nieprawidłowy sygnał sensora spalania stukowego
P0335
-? Czujnik wału korbowego, przerwany obieg prądowy
-? Nieprawidłowy sygnał obr/min
P0340
-? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego
-? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego
P0351
-? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 1 lub 4
P0352
-? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 2 lub 3
P0403
-? Za wysokie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Za niskie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Przerwany obwód zaworu EGR
P0443
-? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Solenoid odpowietrzania zbiornika paliwa, przerwany obieg prądowy
P0480
-? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, za silne napięcie obiegu prądowego
-? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, przerwany obieg prądowy
P0481
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik, wentylator wysokoobrotowy, przerwany obieg prądowy
P0500
-? Nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu
P0505
-? Za wysokie napięcie regulacji biegu jałowego
-? Za niskie napięcie regulacji biegu jałowego
P0560
-? Za wysokie napięcie akumulatora
-? Za niskie napięcie akumulatora
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
P0650
-? Za wysokie napięcie lampki probierczej
-? Za niskie napięcie lampki kontrolnej
P1326
-? Cylinder 1 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1327
-? Cylinder 2 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1328
-? Cylinder 3 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1329
-? Cylinder 4 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1405
-? Za wysokie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Za niskie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P1530
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za silne napięcie
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za słabe napięcie
P1540
-? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał
-? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za silny sygnał
-? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za słaby sygnał
-? PWM systemu klimatyzacji - nieważny sygnał
-? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał
P1571
-? PWM Traction Control, nieważny sygnał
P1600
-? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1813
-? Nierpawidłowy sygnał obiegu prądowego regulacji momentu obrotowego
-? Za długa interakcja przemiennika momentu obrotowego


Opel Astra-G 98-99 X17DTL, Diesel EDC15M, kody usterek


P0100
-? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza
P0105
-? Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0110
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem
P0115
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika
-? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0190
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa)
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie)
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie)
P0195
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego
-? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0340
-? Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej
P0400
-? za mocne wejście obwodu recyrkulacji gazu wydechowego
-? Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0500
-? Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0530
-? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem
-? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji
P0560
-? Za niskie wejście napięcia systemu
-? Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ)
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
-? Błąd w wersji programowej modułu sterującego
P0606
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
P0703
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał)
P0704
-? Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła
P0725
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika
-? Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty)
P1100
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1173
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy
-? Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa
P1180
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa
-? Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie
P1220
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1335
-? Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modułu Sterującego
P1345
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1515
-? Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału
-? Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału
-? Sensor pozycji pedału błąd włącznika położenia jałowego
-? Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza
-? Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców
-? Sensor pozycji pedału błąd ogólny
P1530
-? Za mocne wejście obwodu pierwotnego przekaźnika odcięcia kompresora A/C
-? Otwarty obwód pierwotny przekaźnika odcięcia kompresora A/C
P1560
-? Za wysokie wejście napięcia systemu
-? Za niskie wejście napięcia systemu
-? Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie
P1600
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
P1601
-? Za wysoka temperatura obudowy ECU
P1604
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
-? Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 3
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1620
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
P1625
-? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie
-? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za późno
P1630
-? Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1631
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 1
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 2
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 3
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 4
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 5
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 6
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 7
P1635
-? Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
-? Otwarty obwód urządzenia żarzącego
-? Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
P1650
-? CAN: urządzenie odłączone
-? CAN: urządzenie zawieszone
P1651
-? CAN odbiera błąd
-? Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN
P1660
-? otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa
-? Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa
-? Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia paliwa
-? Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny
-? Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa
P1690
-? Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL)
-? Otwarty obwód Lampki Ostrzegawczej (MIL)
P1694
-? Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej
-? Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia
Offline
Avatar użytkownika

mati83

Forumowicz

  • Posty: 307
  • Dołączył(a): 2008-11-27, 14:54
  • Lokalizacja: Tychy
  • Imię: Mateusz
  • Silnik: X16SZR
  • KM: 75
  • Województwo: Śląskie
  • Garaż: mati83 - Czerwona Asia Caravan ;)

Post2009-11-03, 09:59

Panowie, pytanie...
Dzisiaj sczytałem sobie błędy spinaczem i wyskoczyło mi błąd P0400, czyli:

P0400
-? Liniowy system recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)


Pytanie co teraz?? Co mam z tym zrobić?? Zawór EGR zaślepiłem jakiś czas temu i do tej pory był spokój, dopiero ostatnio zapaliła mi się kontrolka CE. Zaznaczam, że jak na razie z autem nic się nie dzieje, nie gaśnie, nie szarpie itp.

Co z tym fantem zrobić?? :/
Offline
Avatar użytkownika

aster-g

Forumowicz

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): 2009-01-27, 18:11
  • Lokalizacja: ZG
  • Imię: Wojtek
  • Silnik: Y20DTH
  • Województwo: Lubuskie

Post2009-11-03, 13:26

mati83 napisał(a):Panowie, pytanie...
Dzisiaj sczytałem sobie błędy spinaczem i wyskoczyło mi błąd P0400, czyli:


Gdzies na youtube tez widzialem taki myk, mozesz napisac cos wiecej co dokladnie sie zwiera tym spinaczem??

Z gory dzieki.

Barton

Post2009-11-03, 15:32

Wujek Google Ci powie pod hasłem metoda spinaczowa.
Następna strona



Powrót do Ogólne pytania

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości