Astra G Club Polska on Facebook

 




Odpowiedz w temacie  [ Posty: 629 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Następna strona
Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby 
Autor Wiadomość
Moderator
Avatar użytkownika

Imię: Patryk
Silnik: X20DTL
KM: 82
GG: 4801907
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Lokalizacja: CT
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
On nic nie ssie. Ssie pompa - on tylko to "ssanie" blokuje lub nie. Ale metoda sprawdzenia poprawna jeśli masz możliwość podjechać osobiście.

_________________
Była Astra G 2.0 DTL Caravan
Jest Peugeot 407sw 2.0 HDi 140(160)KM 320Nm.

Zanim powiesz, że czegoś nie mogłeś znaleźć na forum, albo że twój problem jest nietypowy i ja się czepiam, to najpierw zajrzyj tu: PRZECZYTAJ OBOWIĄZKOWO


2012-06-16, 13:23
Zobacz profil
 
Polecamy Wam:



2012-06-16, 19:05
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Adam
Silnik: X20DTL
KM: 82
Województwo: Podlaskie
Garaż: Moja Astra 2.0 DI - konsola czarny połysk, gwint TA Technix
Lokalizacja: Białystok
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
Kupiłem, astra śmiga jak nowa :) Z braku zajęć rozkręciłem stary zaworek - był cały w nagarze, i widać było, że ta gumowa membrana nie ściska się w każdym miejscu przez ten syf. Benzynką ekstrakcyjną wyczyściłem, do środka preparat KONTAKT do styków, popłukane, wypłynęła rdza więc robiłem tyle razy aż było czysto. Na koniec praktycznie niezauważalnie posmarowałem wazeliną techniczna w miejcu styku tej gumowej membrany z tak jakby o-ringiem. Podłączyłem i również działało jak nowe (przejechałem się kilkanaście km), ale zostawiam w aucie ten który kupiłem. Nie ma pewności czy po takim czyszczeniu długo by to działało, ale jak by komuś się zepsuł zaworek tak jak mi, to na ten czas póki się nie kupi nowego można sobie go tak odnowić.


2012-06-16, 19:05
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Damian
Silnik: X20DTL
KM: 82
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Płońsk
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
siemka. borykalem sie z p1125 i p0400, wyczyscilem egr oraz zniwelowalem nieszczelnosc w elektozaworze od trubiny. bledy zniknely i w ten sposob z usmiechem na twarzy przelatalem 3miesiace, okolo 5-7k km. pare dni temu pojechalem zalalem 20l ropy, po powrocie do domu pod blokiem zaswiecil mi sie check, myslalem ze to nic powaznego bo czasem zaswieca mi sie blad swiec. wyjechalem w dluzsza trase, poraz kolejny check, oraz spadek mocy, samochod ledwo co szedl, lecz po przegazowaniu blad znika i samochod idzie zwawo. bledy to p1125 oraz p0400. egr wyczyszczony na blysk, uklad nie przepuszcza nigdzie powietrza,elektrozawory podmienialem na 3rozne, nic nie pomaga. czyscilem rowniez czujnik w kolektorze dolotowym.
macie jakies pomysly na to? dodam ze filtra paliwa nie wymienialem baaaaaaaaardzo dlugo, moze to miec jakis zwiazek z tym problemem? co myslicie o tym cholerstwie?

aha, kolektor dolotowy mam zasmolony, nie czyscilem go z powodu braku srodka do czysczenia


2012-06-24, 13:47
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: piotrek
Silnik: X20DTL
Województwo: Podkarpackie
Garaż: White angel
Lokalizacja: okolice RZ
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
Nowik napisał(a):
czyscilem rowniez czujnik w kolektorze dolotowym.
macie jakies pomysly na to? dodam ze filtra paliwa nie wymienialem baaaaaaaaardzo dlugo, moze to miec jakis zwiazek z tym problemem? co myslicie o tym cholerstwie?

aha, kolektor dolotowy mam zasmolony, nie czyscilem go z powodu braku srodka do czysczenia


jak czyściłeś ten czujnik to już masz odpowiedz :P padł CI czujnik map senor ;)

_________________
Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know
Live and die on this day
Live and die on this day


2012-06-24, 15:37
Zobacz profil WWW
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Damian
Silnik: X20DTL
KM: 82
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Płońsk
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
po czym tak sadzisz?


2012-06-24, 18:27
Zobacz profil
Początkujący
Avatar użytkownika

Imię: Jorg
Silnik: X20DTL
KM: 82KM
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Mysłowice
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
Bo gdy uszkodzi sie map sensor to następuje przeładowanie.

_________________
Życie emeryta jest cool.
Nie polemizuj z idiotą. Bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później zabije doświadczeniem...


2012-06-24, 20:19
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Damian
Silnik: X20DTL
KM: 82
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Płońsk
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
dzieki panowie, podmienie na dniach i bede sie odzywal czy cos pomoglo :)


2012-06-24, 20:31
Zobacz profil
Klubowicz
Avatar użytkownika

Imię: Karol
Silnik: X18XE1
KM: 116
GG: 1841281
Województwo: Śląskie
Garaż: Orange Project vol.2 - Gwint FK, ksenon, spryski...
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
Wymieniłem już 2 elektrozawory o oznaczeniach ...022.
Pełny bak paliwa Shell V-power i środek STP do wtryskiwaczy wlany.
Tutaj kilka błędów kompa, których wartości nie są w normie. Może któryś z nich komuś coś powie ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
http://www.fb.com/main.audio - Zapraszamy serdecznie! ;)


2012-06-28, 11:10
Zobacz profil WWW
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Damian
Silnik: X20DTL
KM: 82
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Płońsk
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
""""siemka. borykalem sie z p1125 i p0400, wyczyscilem egr oraz zniwelowalem nieszczelnosc w elektozaworze od trubiny. bledy zniknely i w ten sposob z usmiechem na twarzy przelatalem 3miesiace, okolo 5-7k km. pare dni temu pojechalem zalalem 20l ropy, po powrocie do domu pod blokiem zaswiecil mi sie check, myslalem ze to nic powaznego bo czasem zaswieca mi sie blad swiec. wyjechalem w dluzsza trase, poraz kolejny check, oraz spadek mocy, samochod ledwo co szedl, lecz po przegazowaniu blad znika i samochod idzie zwawo. bledy to p1125 oraz p0400. egr wyczyszczony na blysk, uklad nie przepuszcza nigdzie powietrza,elektrozawory podmienialem na 3rozne, nic nie pomaga. czyscilem rowniez czujnik w kolektorze dolotowym.
macie jakies pomysly na to? dodam ze filtra paliwa nie wymienialem baaaaaaaaardzo dlugo, moze to miec jakis zwiazek z tym problemem? co myslicie o tym cholerstwie?

aha, kolektor dolotowy mam zasmolony, nie czyscilem go z powodu braku srodka do czysczenia

"""""

a wiec podmienialem wszystkie elektrozaworki, pompe wakum, czujnik w kolektorze dolotowym, wymienilem filtr paliwa, wyczyscilem kolektor dolotowy i nadal dupa blada
wyjalem egr, podlaczylem i przegazowalem, egr zaczal wciagac ten pret lecz po doslownie sekundzie go puszcza, wiec egr przelozylem do innego diesla, trzyma wciagnietego i puszcza wtedy kiedy silnik zejdzie z obrotow, wiec egr sprawny.
egr zrobiony na krotko w moim samochodzie, podpiete piny pod akumulator, egr dziala idealnie.
co moze byc przyczyna? czy cos jeszcze steruje elektrozaworkami? dodam jeszcze ze po podpieciu egr na krotko do wakum, przy wiekszych obrotach egr trzyma pret idealnie,
o co chodzi?


2012-06-29, 21:34
Zobacz profil
Początkujący
Avatar użytkownika

Imię: Jorg
Silnik: X20DTL
KM: 82KM
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Mysłowice
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
Piszesz że
Kod:
lecz po przegazowaniu blad znika i samochod idzie zwawo.

Wypada na podciśnienie.
Kod:
dodam jeszcze ze po podpieciu egr na krotko do wakum, przy wiekszych obrotach egr trzyma pret idealnie,o co chodzi?

Na wolnych obrotach też powinien trzymać tczpeń egr wciągnięty za małe podciśnienie daje pompa vacum

_________________
Życie emeryta jest cool.
Nie polemizuj z idiotą. Bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później zabije doświadczeniem...


2012-06-29, 22:12
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Damian
Silnik: X20DTL
KM: 82
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Płońsk
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
w sensie ze jak przegazuje to go wciagnie i na wolnych potrzyma a po jakims tam czasie go puszcza.

podmienialem pompe wakum i ciagle to samo jest. a moze cos z serwo? bo czytalem ze ludzie tez takie cyrki mieli i wszystko przez te serwo bo mialo nieszczelnosc. co myslisz?


2012-06-29, 22:44
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Lokalizacja: Goleniów
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
moze byc nieszczelnos na serwie hamulcowym. AG nie ma akumulatora podcisnienia ale mozna smialo taki dolozyc. DO tego polecam sprawdzic zaworek zwrotny na ukladie podcisnieniowym lub nawet dolozc dodatkowy. Rozumiem ze wezyki wymienione te male ale mozna tez sprawdzic lu nawet wymienic ten wezyk łaczacy serwo z pompą vac bo zdarzalo sie ze byla naprawde niewielka nieszczelnosc na nim prawie nie do zauwazenia. Przewod ten jest dosc sztywny i lub powstac mikro pekniecie.

_________________
NIE POMAGAM NA PW ANI NIE ODPISUJE NA ZAPYTANIA!!


2012-06-30, 06:59
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Damian
Silnik: X20DTL
KM: 82
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Płońsk
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
nic z tych rzeczy, wlasnie dokonalem ostatecznej diagnozy, po okolo 2 tygodniach, przeplywka
podaje zbyt duza dawke, na jalowym okolo 600mg! gdzie powinien dawac 250-300

moze chyba juz dostac miano eksperta w p0400 team, przerobilem wszystko hehehehhe


2012-06-30, 12:18
Zobacz profil
Klubowicz
Avatar użytkownika

Imię: Karol
Silnik: X18XE1
KM: 116
GG: 1841281
Województwo: Śląskie
Garaż: Orange Project vol.2 - Gwint FK, ksenon, spryski...
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
Dzisiaj u kolegi D4r3k przy okazji wymiany poduszek sprawdzaliśmy co może być nie tak z tym moim nieszczęsnym checkiem. Wymieniony map sensor - check, wymieniona przepływka - nadal check, wymieniony egr - check, ale w innych momentach niż zwykle. Już nie mam pojęcia co to może być. Jeszcze tylko podmienię elektrozawór od EGR'u i sprawdzę, czy to przypadkiem nie on. Jeśli to nie pomoże, to już nie wiem...

_________________
http://www.fb.com/main.audio - Zapraszamy serdecznie! ;)


2012-07-03, 14:15
Zobacz profil WWW
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Damian
Silnik: X20DTL
KM: 82
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Płońsk
Post Re: Diesel: DTL, DTI, DTH - zamulony, słaby
mierzyliscie vacum?


2012-07-11, 00:25
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 629 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  


Wszystkie prawa zastrzeżone dla Astra G CLUB © 2008-2014 - GRAPHI PLUS GROUP.


REGULAMINY: | | | | | | |


Czasopismo internetowe dla kobiet

[ Time : 0.137s | 30 Queries | GZIP : On ]